PROMOTERKA IZ MARKETA OTKRILA KAKO NAS VARAJU: Stavljaju proizvode na akciju, snižavaju cijene, a pojma nemate …

Jedna promoterka iz Beograda s dugodišnjim iskustvom tvrdi da je “provalila” sve trikove koje supermarketi koriste kada žele da kupcu “uvale” proizvod.

akcija

“Mnogima je lakše da, umjesto komplikovane procedure povrata namirnica dobavljaču koje su pred istekom roka trajanja, iste prodaju potrošačima po nižim cijenama. Iste cijene predstavljaju kao ‘neviđene popuste’, a da ne pričamo o tome da je čak i ta snižena cijena daleko veća od nabavne. Tako sam bila svjedok toga da su u jednom od najpoznatijih srbijanskih lanaca, parizer poznatog srbijanskog dobavljača, prodavali dva komada po cijeni jednog. Umotani trakom ‘1 + 1 gratis’ oni su vrištali sa polica, a potrošači su ih bjesomučno trpali u korpe …

Nije me mrzilo da pogledam o čemu je riječ. Tada sam shvatila da je navika gledanja roka trajanja i više nego pametna! Rok tih salama isticao je sutradan. Kako sam bila u unifomi druge firme, nisam smjela da upozorim ženu sa dvoje djece koja je trpala tri ta paketa u korpu. Rekla bih joj – ‘ženo ne radi to, truješ djecu’, ali nisam smjela ni da pisnem”, priča djevojka koja je željela da ostane anonimna i koja je zbog iste situacije na svom radnom mjestu kasnije rizikovala otkaz.

“U uniformi mljekarice i kikicama moj zadatak tog dana, da bih ostvarila najbolju prodaju u toj regiji marketa, bio je da prodam dvije palete sira kompanije za koju sam radila. Mislim se – ok, šta je to za osam sati za čas ću ja to! Ali onda …

Znaš mila, rok ističe sutra, pa ćemo prodavati ‘1 + 1 gratis’. Znači lijepimo traku, i dva komada dajemo po cijeni jednog – rekla mi je komercijalista.

I tada – mrak na oči. Ne vjerujem. Mliječni proizvod, pred istekom roka trajanja. Super, otrovaćemo cijelu prijestolnicu! Pa onda se mislim, nije sve tako crno. Nisu ljudi toliko glupi. Gledat će rok čak i ako ja probam da im uvalim. JOK! Kako su vidjeli gratise, krenula je oko mene prava makljaža! Ljudi su se tukli, i sireve u korpu trpali kao da će ga jesti narednih 10 godina! Da je džabe, ne bi grabili toliko.

Trud oko prodaje tog dana bio je nula, a priznajem, za neke sam čak i odmagala … kako sam vidjela da majke sa djecom trpaju isti sir u korpe, rekla sam tiho, svaki put rizikujući posao: ‘nemojte’. Na upitan pogled samo sam im okretala deklaraciju sa rokom. Zahvalne su odlazile, a ja mirna, jer – bar najmlađe nećemo trovati.”

Izvor: espreso.rs

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti