Pogledajte kako se nekad reklamirao popularni “Spaček”!
Citroen 2CV mnogima puno poznatiji kao “Spaček” proizvodio se pune 42 godine od 1948 do 1990, nezamislivo dugo za trendove današnje auto-industrije.
Ideja koja stoji iza ovog automobila bila je da se pomogne u “motorizovanju” velikog broja francuskih poljoprivrednika koji su 30-tih godina prošlog vijeka još uvijek koristili konje odnosno zaprežna kola. Njegova minimalistička kombinacija i inovativni inženjering omogućavali su sigurnu i čvrstu konstrukciju bez povećanja mase automobila, a time i nisku cijenu. Karakterizirala ga je i niska potrošnja goriva i lakoća off-road vožnje.
Zbog njegovog izgleda dobio je i naziv “kišobran na točkovima”. Platneni krov koji se mogao djelimično ili u potpunosti skidati prema nazad pa je između ostalog omogućavao i prevoz tereta koji je bio van gabarita auta.
Posebno je bio zanimljiv i duhovit reklamni poster kojim je Citroen reklamirao “Spačeka” u Velikoj Britaniji, a koji je aludirao na njegove osnovne “prednosti”.
BRŽI OD FERRARIJA
Pri brzini 115 km/h, 2CV će lako preteći Ferrari Mondial koji vozi 105 km/h.
IMA ISTI BROJ TOČKOVA KAO I ROLLS-ROYCE
Rolls-Royce Spirit košta 55.240 funti. Koliko točkova? Četiri. Citroen 2CV košta 2.584 funti. Koliko točkova? Isto četiri!
PROSTRANIJI OD PORSCHEA
Citroen 2CV ima više prostora za prtljag, pa nisu potrebni plastični kovčezi i krovni nosači.
CITROEN 2CV ZA 2.584 FUNTI
Sve što biste trebali očekivati od automobila.
Bila su to naravno neka druga, “tiša” vremena, kada se informacije i događaji nisu redali brzinom svjetlosti, nije bilo ni današnjih marketinških alata, a na kraju krajeva nije bilo ni interneta.
U Jugoslaviji “Spaček” se sklapao u slovenačkoj firmi “Tomos” u Kopru, a od 1964. godine kada su se udružili “Tomos” i “Citroen” nastaje preduzeće “Cimos”.
U 42 godine ukupno je prodano više od 8,7 miliona primjeraka Spačeka.