Kapetani vazduhoplovnih kompanija i piloti vazdušnih snaga otkrili dramatične snimke NLO-a iznad Pacifika
Iskusni piloti opisuju da su tokom ljeta vidjeli jaka svjetla kako se kreću u krugovima bolida na ‘trkaćim stazama’ – ali kažu da su im poslodavci rekli da šute.
Niz čudnih incidenata s NLO-ima iznad Tihog okeana ovog ljeta snimljeni su na videu i na snimcima kontrole vazdušnog prometa nakon što su viđeni od desetaka pilota.
Iskusni kapetani i jedan bivši pilot F-18 rekli su za DailyMail.com da su vidjeli jaka svjetla kako se kreću u izduženim krugovima odnosno kao na ‘trkaćim stazama’ satima visoko na nebu dok su letjeli na rutama od Japana i Havaja prema zapadnoj obali SAD-a u avgustu i septembru.
Incidenti su prijavljeni FAA-i, a objavljena je i dramatična audio snimka pilota koji su izvještavali o neobičnim viđenjima Centru za kontrolu vazdušnog prometa Los Angelesa (ARTCC).
Piloti su takođe pokušali iz svojih kokpita snimiti grupu od tri do pet svijetlih objekata, koji su izgleda letjeli u području neba gdje se nalazi ‘rep’ sazviježđa Velikog medvjeda.
Neki od svjedoka su rekli za DailyMail.com da im njihovi poslodavci sada govore da o svemu šute i pozivaju na bolje postupke prijavljivanja susreta s ‘neidentifikovanim vazdušnim fenomenom’ (eng. ‘unidentified aerial phenomena’ – UAP).
Na ARTCC snimcima od 18. avgusta, koje je prema Zakonu o slobodi informacija pribavio Ben Hansen, bivši agent FBI-a i voditelj emisije Discovery+ UFO Witness, mogu se čuti dva pilota.
“Imamo nekoliko letjelica sjeverno od nas i vrte se u krug, na mnogo većoj visini od nas. Imate li pojma što su one?” Mark Hulsey, pilot koji je letio Gulfstreamovim charter avionom s obale Los Angelesa, javio se radiom.
“Uh, ne, ne, ne znam”, odgovorio je zbunjeni kontrolor. “Ne nalazite se u [vojnom] vazdušnom prostoru ili tako nešto. Nisam siguran.”
Chris Van Voorhis, koji leti od svoje 14. godine i ima 32.000 sati iskustva, rekao je da se činilo da su objekti u Zemljinoj orbiti ili čak dalje u svemiru.
Pilot je opisao da je vidio ‘možda tri letjelice tamo,’ a zatim nazvao ARTCC 23 minute kasnije, izjavljujući, ‘sada ih ima oko sedam,’ i procjenjujući da su ‘najmanje 5.000 ili 10.000 stopa (1.500 do 3.000 metara) iznad nas.’
Na pitanje kontrolora da pojasni, uznemireni Hulsey je dodao: “Samo se vrte u krug. Bio sam pilot F-18 u marinskom korpusu, i kažem vam, obavio sam mnoga presretanja, nikad nisam vidio ovako nešto.”
U određeno doba dana sateliti mogu reflektovati sunce i izgledati pilotima kao jarka svjetla na nebu. Ali iskusni avijatičari kažu kako vjeruju da su kružno kretanje i trajanje posmatranja – neki i satima – isključili mogućnost da se radi o satelitima.
“Piloti drugih avio kompanija su govorili, ‘Hej, vidite li ono što mi vidimo?'”, rekao je pilot veteran, Voorhis.
“Bila su to svjetla koja bi se jako upalila, vidjeli biste ih kako se kreću, a zatim bi se ugasila.”
“Morao je biti u vrlo, vrlo visokoj orbiti, ili čak u svemiru, prilično dalje od svega što bi mogao biti satelit, jer svaki put kad bismo ga vidjeli, bio je u donjem desnom uglu Velikog medvjeda, bez obzira gdje je bila naša pozicija.”
“To je trajalo toliko dugo da je zapravo postalo skoro pa dosadno.”
“Ako je to bio (satelitski sistem Elona Muska) Starlink ili bilo šta slično, onda bi se kretao linearno i svi bi se kretali u istom smjeru. Ovi to nisu bili. Kretali su se u različitim smjerovima.”
Van Voorhis je rekao da mu je njegov poslodavac, kojeg je DailyMail.com odlučio ne imenovati, rekao da ‘prestane’ čak i spominjati incident u javnosti, te da se bojao da bi njegov posao mogao biti ugrožen zbog prijave njegovog viđenja.
Hansen je prikupio izvještaje pilota Southwest Airlinesa, Hawaiian Airlinesa i drugih između 6. avgusta i 23. septembra koji kažu da su vidjeli ista svjetla na nebu kao Van Voorhis.
“Mnogi od tih pilota su jako uvjereni da svjetla nisu išla samo u jednom smjeru, već u oba smjera, što je vrlo neobično za satelite.”
“U Markovu slučaju, išli bi sa sjevera i onda bi zapravo otišli iznad njegove letjelice, gdje je morao istegnuti vrat kako bi ih vidio.”
“Vidjela ih je posada više od 15 različitih komercijalnih letova. Najmanje šest pilota spremno je objaviti svoja imena i sve ako to zatraže bilo koje istražne agencije.”
“U ovom slučaju, imamo globalni fenomen od dalekog zapada kao što je Japan, do najdaljeg istoka kao što je do Miamija. Šta god to bilo, višenoje od pilota pola svijeta.”
No Hansen je rekao da trenutno ne postoji odgovarajući postupak za prijavu takvih viđenja – čak i čudnih objekata koji bi mogli predstavljati prijetnju sigurnosti komercijalnih vazdušnih prevoznika.
“Civilni piloti nemaju strukturiran, robustan proces koji im je dostupan i kroz koji mogu prijaviti UAP”, rekao je za DailyMail.com.
“Ako se pilotov izvještaj može potkrijepiti pratećim informacijama kao što su radarski podaci, on se dijeli s UAP Task Force’ – jedinicom Ministarstva odbrane koja istražuje NLO-e, sada službeno nazvanom All-domain Anomaly Resolution Office.”
Izvještaj direktora Nacionalne obavještajne službe za 2021. upozorio je da ‘UAP prijete sigurnosti leta i, moguće, nacionalnoj sigurnosti’ zbog 11 bliskih susreta između mornaričkih pilota i nepoznatih objekata.
Van Voorhis’ je rekao da su viđenja NLO-a prilično česta među pilotima.
“Od mojih prijatelja pilota, najmanje 50% je vidjelo neku vrstu anomalije.”
Njegovo viđenje u avgustu nije mu bilo prvo. U februaru 2004., dok je letio za japansku vazduhoplovnu kompaniju Jalways, rekao je da su on i posada drugog aviona vidjeli tri ‘diska’ kako se spuštaju izvan atmosfere, ‘zaustavljaju’ se u vazduhu, zatim se iznenada okreću za 30 stepeni zadržavajući svoju trougaonu formaciju i odjurivši iza horizonta sa brzinom od hiljade milja na sat.
“Vraćao sam se iz Japana u Honolulu. Bili smo na 39.000 stopa (12 km) prelazeći Tihi okean. Bilo je 5:30 ujutro po lokalnom vremenu. Nešto mi je zapelo za oko s lijeve strane aviona. Bila su tri velika diska”, rekao je.
“Bili su dovoljno visoko u atmosferi da reflektuju svjetlost sunca koje još nije izašlo.”
“Došli su u trougaonoj formaciji i stali. Okrenuli su se u formaciji, nisu se nagnuli ili nešto slično, ništa aerodinamično, samo su se okrenuli. A onda su poletjeli preko horizonta.”
“Nisu baš ubrzali. Samo su projurili i otišli preko horizonta. Sve je trajalo oko 15 sekundi.”
“I avion ispred nas je to opazio. Rekli su: ‘hoćete li ikome reći?’ i rekli smo ‘ne’.’
Kapetan Gulfstreama i bivši pilot F-18 Hulsey je 18. avgusta ugledao NLO kod Santa Cataline, ostrva blizu obale LA-a.
Poznato je da su avijatičari američke mornarice s nosača aviona USS Nimitz jurili za NLO-om koji je letio u ‘tik tak’ formaciji blizu ostrva Santa Catalina 2004. godine.
NLO je tada pobjegao komandantu Top Guna, asu Davidu Fravoru, manevrišući i ubrzavajući na načine za koje se činilo da prkose zakonima fizike. Zatim je nestao prije nego što se zapanjujuće ponovno pojavio 40 milja (65 km) dalje u manje od jedne minute, na pilotskoj CAP tački, mjestu susreta koje su znali samo pilot i njegov komandant.
U julu 2019., na istom području, više je čudnih objekata nekoliko dana uznemiravalo ratne brodove američke mornarice.
Pentagon je tvrdio da se radi o bespilotnim letjelicama, ali nije mogao potvrditi porijeklo niti operatere letjelica. Izvor blizak istrazi incidenta rekao je za DailyMail.com da je pretražen obližnji kineski teretni brod nazvan Bass Strait, za koji se smatra da je krivac, ali da nisu pronađene bespilotne letjelice.
Izvor: hr.sott.net