Jugoplastika sandale i oprema za plažu – bez njih se nije moglo na more
Sjećate li se ovih sandala? Bez njih se nije moglo na more, a ko je imao prozirne, bio je vladar plaže.
Jugoplastika je bio jugoslovenski gigant koji je zapošljavao 13 hiljada radnika, proizvodio preko 3.200 različitih proizvoda, a prihod mu je bio 350 miliona dolara godišnje.
Pola dana se kupaš, a pola dana gledaš da ih ko ne odnese. Sva djeca na plaži su ih nosila, pa su se lako mogle zamijeniti sa tuđim. A ako kojim slučajem nabaviš one providne, tvojoj sreći nema kraja. Sandale našeg djetinjstva!
Jugoplastika je stvorena je 23. novembra 1952. godine razdvajanjem fabrike obuće, galanterije, tvrde prerade i ambalaže od tvornice plastičnih masa Jugovinil.
Fabrika je započela s nekoliko stotina radnika na više lokacija u Splitu. Sve su ove fabrike kasnije bile konsolidovane u jedan veliki kampus u Brodaricama krajem 1958. godine.
Od tada pa do početka 90-ih i privatizacije na hrvatski način, priča o “Jugoplastici” bila je samo priča o uspjehu. Pogone nije imala samo u Splitu. Oni su bili dislocirani po cijeloj Dalmaciji, čime je “Jugoplastika”, bila tvorcem jedinstvene privredne politike razvoja Dalmacije po načelu tzv. obalne privrede.
Proizvodili su i odjeću i to u kooperaciji s vodećim evropskim brendovima sportske odjeće, njemačkim divovima “Salamanderom” i “Adidasom”, te francuskim “Rondinoom”, koji je nosio titulu “evropskog kralja kućnih papuča”. Čak 4,5 miliona sportskih torbi su godišnje proizvodili za Adidas.
Proizvodili su i dijelove za kragujevačku fabriku automobila Zastavu, za francuske Citroen i Renault, njemački Volkswagen, rusku Ladu, rumunsku Daciju, italijanski Fiat.
“Jugoplastika” je 1990. imala prihod od 350 miliona dolara.

The Strange Relationship Between Trump And JD Vance

How They Made Little Simba Look So Lifelike in 'The Lion King'

Cardiologists: 1/2 Cup Before Bed Burns Belly Fat Like Crazy! Try This Recipe!
