Firezza – bh brand u srcu Londona
Adnan Međedović i Edin Bašić slabo su govorili engleski kada su kao izbjeglice 1992. došli u London. Nakon rada u restoranima i “Starbucks” coffee shop-ovima, 2001. su otvorili prvu poslovnicu svoga lanca picerija nazvanog “Firezza” – kombinacija riječi “vatra” i “pizza”.
Firezza je specijalizirana za prodaju pizze na napolitanski način “al metro” (po metru), ali i u tijestu klasičnog okruglog oblika. Svojom kvalitetnom premium pizzom pridobili su klijente koji cijene dobru italijansku pizzu, ali je žele konzumirati kod kuće, a ne isključivo u restoranu. Prosječan iznos narudžbi koje se dostavljaju je oko 20 funti.
Sastojci koji se koriste za pizzu su prvoklasni i uvoze se direktno od italijanskog dobavljača.
Danas imaju restorane na ukupno 11 lokacija, a tržišna vrijednost njihove kompanije se procjenjuje na oko 6 miliona funti. Plan je da se nastavi sa širenjem posla u Londonu na ukupno 30 lokacija, nakon čega bi se brand pojavio i u Manchesteru, Birminghamu te drugim gradovima.