ASTANA: Masonski grad ili administrativno sjedište Illuminata
Astana je prvi glavni grad neke države sagrađen gotovo kompletno u 21. vijeku i savršeno govori o tome u kojem se pravcu svijet kreće.
Ipak, za dobre poznavaoce iluminatske i masonske simbolike, ovo je okultni grad u kojem su jasno da ne može biti jasnije spojene dvije tendencije – slavljenje „Novog svjetskog poretka“ i najdrevnije od svih do sada poznatih religija, one posvećene obožavanju Sunca kao vrhovnog božanstva.
Oličenje vizije predsjednika Kazahstana Nursultana Nazarbajeva, koji nije žalio da potroši milijarde dolara zarađenih na nafti za gradnju nove prijestolnice svoje zemlje, Astana je podignuta u udaljenim stepskim predjelima i posjetioce ostavlja bez daha svojim futurističkim izgledom.
Astana je i dalje ogromno gradilište, ali su monumentalna zdanja koja su do sada podignuta i ona čiji su nacrti i makete predstavljeni javnosti bili dovoljni da joj donesu naziv „iluminatskog okultnog centra“. Sama riječ „astana“ na persijskom jeziku znači „kraljevski ili sveti prag“ na kojem ljudi stoje u znak strahopoštovanja.
Preslikana hijerarhija
Gradom dominira „Palata mira i pomirenja“ poznata i kao „Piramida mira“, sagrađena na osnovu zamisli jednog od najpoznatijih britanskih arhitekata lorda Normana Fostera. Visoka je 62 m (plus osnova od 15 m), i završena je 2006. godine, a koštala je oko 60 miliona dolara. Iako je po izjavi svog tvorca trebalo da dovede do „spajanja svih svjetskih religija“ i da baš zbog toga i ne sadrži nikakve vidljive religiozne simbole, istina je zapravo suprotna – riječ je o okultnom hramu posvećenom Suncu.
Unutrašnjost piramide je napravljena po svim masonskim okultnim pravilima i prikazuje put ljudskog bića na stazi prosvjetljenja, počevši od njegove inicijacije, pa sve do „stjecanja svjetlosti“. U podzemnom dijelu je operska dvorana, koja može da primi 1500 posjetilaca, mračna i nalik pećini, kojom dominira ogromna slika Sunca koja zauzima cijelu tavanicu. U centralnom dijelu „Piramide mira“ je konferencijska dvorana sa okruglim stolom takođe u obliku Sunca, koje je postavljeno tačno iznad Sunca na tavanici opere.
Simbolika je i ovdje jasna– ako je to mjesto za sastanke vjerskih vođa iz čitavog svijeta koji bi za tim stolom trebalo da sjede i razgovaraju u pokušaju da pomire međusobne razlike, stvarajući jednu jedinstvenu religiju, što je jedan od ciljeva „Novog svjetskog poretka“, onda je očigledno koje je vrhovno božanstvo u toj religiji. Treći nivo je vrh, zastakljen i pun svjetlosti. Tu se nalaze slike bijelih golubova, koji simbolišu mir koji će zavladati dolaskom novog poretka. To je istovremeno i postizanje prosvjetljenja na individualnom i na svjetskom nivou.
Podjela unutrašnjosti „piramide mira“ na ova 3 dijela predstavlja oličenje Pitagorine vizije svijeta i njegove podjele na Vrhovni, Viši i Niži svijet. Na dnu je neprobuđena masa koja uživa u zabavi, u središnjem dijelu oni koji odlučuju o sudbini svijeta (ili bar misle da odlučuju), a na vrhu su oni koji su dostigli prosvjetljenje i koji su stvarni gospodari svijeta.
Čista simbolika
Kula Bajterek, visoka 105 m, takođe je djelo arhitekte lorda Normana Fostera, i drugo zdanje u Astani koje naprosto vrvi od simbolike. Po osnovnoj zamisli, ova kula predstavlja prikaz drevne perzijske bajke o drvetu topole među čijim granama je magična ptica sreće Samruk snijela zlatno jaje. Ipak, i ovdje je prisutna okultna simbolika – drvo je zapravo „drvo života“, poznato u gotovo svim ezoterijskim učenjima, a zlatna kugla na njegovom vrhu je vrhovno božanstvo Sunce. Drvo predstavlja put kojim duh napušta materijalni svijet i ulazi u božanski svijet.
U unutrašnjosti zlatne kugle iz koje se pruža predivan pogled na cijelu Astanu, smješteno je nekoliko predmeta kojima je nemoguće utvrditi namjenu, a među njime je najčudniji zlatni trougao sa otiskom šake predsjednika Nazarbajeva koji djeluje kao da se tu stvorio pravo iz nekog naučno-fantastičnog filma. Tu je i globus sa potpisima predstavnika 17 vjerskih pravaca, što nas ponovo vraća na temu spajanja svih religija u jednu.
Dva zlatna stuba koji dominiraju gradom predstavljaju nedvosmisleno podsjećanje na dva stuba koja su krasila Istočnu kapiju Solomonovog hrama u Jerusalemu, koji je najveća svetinja „slobodnih zidara“. Stub sa desne strane poznat je pod imenom Jahin, a lijevi kao Boaz. Jedan od vjekovnih ciljeva masonerije je stvaranje Novog Jerusalema i ponovna izgradnja Solomonovog hrama u svoj njegovoj nekadašnjoj veličanstvenosti, pa su prikazi stubova Jahina i Boaza jedan od najraširenijih masonskih simbola.
Predsjednička palata „Ak Orda“, površine 36.720 m², obložena italijanskim mermerom, smještena je u središnjem dijelu grada, na lijevoj obali rijeke Išim i na udaljenosti od 300 m od kule Bajterek. Na vrhu palate je velika kupola koja predstavlja ženski princip nasuprot kuli Bajterek koja svojim oblikom predstavlja muški princip. Ovo smjenjivanje kupola i kula ili obeliska kao oznaka muškog i ženskog principa prisutno je u svim velikim gradovima koji se smatraju centrima moći i koji su građeni u skladu sa principima Svete geometrije i okultne simbolike kao što su Pariz, London i Vašington.
Svevideće oko
„Kan Šatiri centar za zabavu“ poznat je kao „najveći šator na svijetu“. Ispod ovog „šatora“ koji prekriva površinu veću od 10 fudbalskih igrališta, nalazi se ogroman park, zone za šoping i zabavu, vještačka rijeka po kojoj se može ploviti i plaža uz nju. Simbolika šatora prisutna je u ezoterijskim učenjima zbog svoje povezanosti sa biblijskim vremenima kada su Jevreji kao nomadski narod živjeli pod šatorima.
Nemoguće je spomenuti sve zgrade i građevine koje su obilježje ovog jedinstvenog grada, budući da je gradnja u punom jeku i stalno niču nove, među kojima se posebno po svom neobičnom izgledu ističu ogromna koncertna hala, Islamski centar sa džamijom (koja ima 4 minareta visine 63 m i može da primi 5.000 vjernika), medresom i bibliotekom, a tu je i novi sportski luksuzni stadion sa pokretnim krovom, koji gledano iz vazduha neodoljivo podsjeća na možda najpoznatiji masonski simbol takozvano “svevideće oko”.
Izvor: strogopovjerljivo.com