Peugeot investira u svijet muzike

Peugeot je pokrenuo digitalnu platformu s ciljem pružanja prilike svim ljubiteljima ovog brenda da otkrivaju, dijele i razmjenjuju vrijednosti Peugeota kroz svijet muzike. Korisnici će moći razmjenjivati svoja iskustva putem smartphone uređaja, tablet uređaja te u svojim automobilima.

Uz Peugeotov potpis “Motion&Emotion” muzika se pokazala kao prirodnim oblikom izražavanja ovog brenda, te se naročito ilustrira kroz reklamne kampanje na televizijskim stanicama. Vidljivost koju brend ima poslužila je kao odskočna daska za mlade umjetnike poput Yukseka sa reklamnom kampanjom korporativnog brenda u njegovoj pjesmi “Tonight”, benda Jabberwocky sa pjesmom “Photomaton” za oglašavanje modela Peugeot 208 ili kalifornijskoj grupi Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, čija je pjesma “Home” povezana sa oglašavanjem modela Peugeot 2008.

Nova demonstracija Peugeotove investicije u svijetu muzike je partnerstvo koje je upravo sa brendom potpisala Lykke Li, mlada i sjajna švedska pjevačica koja je javnosti poznata po svjetski priznatom hitu “I Follow Rivers”. Njena pjesma sa trećeg albuma “Gun Shot” je povezana sa lansiranjem kampanje novog Peugeota 108, koja počinje početkom juna.

Korisnici će moći pratiti prednosti iz svijeta muzike bez obzira gdje se nalaze ili koju vrstu uređaja koriste. Peugeot internet radio stanica će biti dostupna gdje god brend ima prisutnost, bilo da se radi o salonima, sajmovima automobila ali i u Peugeot vozilima, počevši sa novim modelom Peugeot 108, preko Mirror Screen sistema.

Digitalna platforma je posvećena lokalnim i međunarodnim umjetnicima, internet radiostanici i online zajednici posvećenoj ovom projektu.

Više informacija o projektu na peugeotmusic.com

Integralni članak pročitajte na: http://www.klix.ba/

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti