Koliko je u Jugoslaviji moralo da se radi za kupovinu novog automobila?

Mnogi se danas s nostalgijom prisećaju minulih vremena i bivše države, čak i kad su automobili u pitanju.

Čak ni u sutonu bivše države kada su jugoslavenskim putevima kolale stotine hiljada Zastavinih vozila vozni park nije bio mlad, a bezbjednost saobraćaja na putu na zavidnim granama. Činjenice govore da je ponuda bila daleko oskudnija, a za taj, najjeftinijih od svih “jugića”, Yugo Koral 45, moralo je da se radi 30 mjeseci. I pritom je to bio drugi najjeftiniji automobil na tržištu.

Jedini dostupniji auto je bio Fiat 126, poznatiji kao “peglica”, za ovaj auto je naime bilo dovoljno “tek” 19 prosječnih plata.

Jedan mjesec više radnik je morao da se “strpi” ako je umjesto Yuga želio Škodinu limuzinu 120L, a ukupno 35 prosječnih plata je trebalo izdvojiti za Renault 4.

Najdostupniji kompaktni porodični automobil je bila Zastava 101 za 38 plata, a zatim su slijedili ruski ponosi, Aleko za 42 i Lada Samara za 54 plate.

Izvor: haber.ba

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *