Kako spriječiti koroziju nakon soli, zime i obilnih snjegova
Čest problem po završetku zimskih “gadosti” za automobile je korozija, a kako nam je proljeće pred vratima otkrivamo kako uspješno očistiti i sačuvati vitalne dijelove od najezde soli, prljavštine i šljunka …
Preporučuje se temeljno čišćenje kompletnog vozila, ali posebnu pažnju treba obratiti na vitalne dijelove poput ispušnog sistema i lonca, kočionog sistema, podvozja i amortizera kao i njihovih opruga.
Temeljnim pranjem automobila s čistačem visokog pritiska u samoposlužnim autopraonama lako ćete otkloniti svu prljavštinu s vozila, ali i spriječiti propadanje laka na metalnim i plastičnim površinama automobila. Prilikom pranja obavezno pripazite na moguća već vidljiva oštećenja. Mlaz pokušajte držati 20-ak centimetara od vozila.
Nakon skidanja soli i prljavštine, automobil treba dobro oprati za to predviđenim šamponom. Valja zasukati rukave i pomoću stare, dobre spužve istrljati cijelu površinu automobila i tek nakon toga isprati vozilo.
Kada je posao ispiranja i pranja završen, vozilo valja dobro zaštiti kako biste bili sigurni da se prljavština neće vratiti i da će lak na vozilu ostati sačuvan, a to ćete učiniti nanošenjem zaštitnog voska. Vosak će vozilu dati podatan sjaj, ali će i poslužiti kao zaštita.
Za vitalne dijelove potražite profesionalne autopraone koje posjeduju takozvane “rupe” pomoću kojih se na podvozju automobila skida sva plastika i temeljno se ispiru dijelovi podvozja kao i šasija automobila. Uz to, na podvozje se nanosi zaštitni sloj hemikalija na bazi ulja koje će ubuduće spriječiti skupljanje naslaga soli i prljavština na podvozje auta.
Izvor: 24sata.hr