Ovaj beauty proizvod žele baš sve žene
Jednako kao što se svako malo mijenjaju modni trendovi, mijenjaju se i oni beauty, no čini se kako će se jedan preparat zadržati i u 2017. godini kao vrlo popularan.
To nam je otkrila najpoznatiji internet pretraživač na svijetu, Google, u svom nedavnom izvještaju, a svoju popularnost ovaj preparat može zahvaliti korejskoj beauty rutini.
Radi se o maskama za lice, koje smo prošle, ali i ove godine viđali na brojnim poznatim i manje poznatim damama na društvenim mrežama, prvenstveno tzv. “plahticama”. Žene je najviše zanimalo koje im proizvođače mogu preporučiti druge žene, a pri samom vrhu popularnosti su maske s kurkumom i detoksikacijskim aktivnim ugljenom, pamučne maske pa i one zlatne.
Sve je više interesa i za “zelene” beauty proizvode, koji uključuju i one veganske, dok interes za kućne, “uradi sama” preparate pada.
Interes za vegansku kozmetiku u SAD-u je tako porastao za nevjerovatnih 83 posto, dok Francuskinje najviše pažnje usmjeravaju borbi protiv celulita, tačnije uljima i masažama, posebno u mjesecu maju. Istovremeno, sve manje su im u fokusu BB i DD kreme, ulja za sunčanje, učinci ulja na akne itd.
Drugim riječima, ovaj izvještaj je pokazao kako ljudi sve više vode računa o tome šta stavljaju na svoje lice i uopšte kožu, što je svakako pohvalno. Srećom, sve je veći izbor maski, ali i veganske kozmetike, a na vama je samo da odaberete koji vam proizvodi najviše odgovaraju.
Izvor: index.hr